Faceți căutări pe acest blog

17 mai 2010

Life is hard!!



Vi s-a intamplat vreodata sa vreti timp liber si sa nu aveti? Sa vreti sa faceti ceva, dar timpul nu va permite?! Ei bine.. cam asa sunt eu in aceasta perioada a anului.. Am intrat in criza de timp.. Ma impart intre munca si scoala. Stiu ca nu sunt singura in situatia asta, dar eu simt ca nu mai rezist! De la munca la scoala, de la scoala la munca.. Proiecte, colocvii.. Examene (la care la 2 dintre ele nu stiu daca ma voi putea prezenta).. De renuntat, nu poti renunta nici la una nici la alta.. Ca majoritatea din ziua de azi trebuie sa ne sacrificam timpul liber.. Oare pentru ce?! O sa ajungem la o varsta in care da, vom avea timp si de distractie.. dar nu vom mai fi tineri... Si ne vom intreba pentru ce am muncit atat.. Pai in principiu pentru noi, apoi pentru copii, nepoti, sa le oferim o viata pe care noi nu am avut-o.. Sau macar sa incercam :).. Gandul asta ar trebui sa ne linisteasca! :)



Before you Speak... Listen, Before you Write... Think, Before you Spend... Earn, Before you Criticise... Wait, Before you Pray... Forgive, Before you Quit... Try.

Un comentariu:

  1. ...si eu am trecut prin asta si te inteleg perfect. Acum lucrurile s-au schimbat si am timp de toate distractiile specifice varstei, dar de multe ori imi doresc sa fac ce faci tu...si sa fiu "ocupat"

    RăspundețiȘtergere