Faceți căutări pe acest blog

14 iunie 2010

Hormonii...
















Duminica seara, in autobuz, eu in picioare (de ce as mai fi stat jos pentru 3 statii?!).. la urmatoarea statie dupa ce am urcat eu urca 4 pustani.. Pana acum.. nimic ciudat! Eu, nu le acord atentie (nici fetele lor nu le stiu), insa ei, au avut timp destul sa ma studieze, sa comenteze.. si intr-un final sa ma si atinga!! Well!!! Mai baiatule ai  cam intrecut limita! Ca, imi "incanti" urechile cu textele tale de manelar idioat, am acceptat.. Sa iti simt privirea insistenta de cand te-ai urcat si pana am coborat.. am acceptat!.. Insa sa vrei sa ma atingi (fie doar si pe urmar) ai cam intrecut orice limita... Asta nu o accept! Si asta nu ar trebui acceptata din partea nimanui! Iar ei, idioti fara pereche ar merita sa li se dea una in barna.. Pe langa faptul ca erau niste pricajiti, analfabeti, mai aveau si tupeu.. din ala nesimtit! Am zis eu ca nu mai merg cu autobuzul! Prefer mersul pe jos care este mult mai sanatos, decat sa mai dau de astfel de personaje! Si culmea este, ca nu mi se intampla asta pentru prima data, dar tot nu ma invat minte se pare... 

Before you Speak... Listen, Before you Write... Think, Before you Spend... Earn, Before you Criticise... Wait, Before you Pray... Forgive, Before you Quit... Try.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu