Faceți căutări pe acest blog

15 iunie 2010

Vacanta la mare .. :)



















A venit vara mult asteptata de toata lumea! Cand ne gandim la vara, automat ne gandim la vacanta. Vacanta care nu poate fi in nicio alta parte decat la mare. Fiecare dupa posibilitati. Eu as alege Grecia, insa momentan bugetul nu-mi permite.. poate la anul care vine :).. Si daca tot nu-mi permit acolo, prefer sa ma duc pe litoralul Marii Negre. Desi lucrez intr-o agentie de turism touroperatoare specializata pe servicii externe (si eu personal promovez in fiecare zi litoralul bulgaresc) mi-as dori tare mult sa merg pe litoralul romanesc.. Insa, comparand ofertele si serviciile de cazare, ei bine bulgarii ne-au intrecut.. Din pacate pentru noi, in Romania la un hotel de 2 stele, pretul de cazare este echivalent cu al unui hotel de 4 stele (doar cazare) din Bulgaria. Si, evident nu se compara serviciile. Nu sunt, si nici n-am fost vreodata de principiul: vreau ALL INCLUSIVE! VREAU MANCARE SI BAUTURA CAT CUPRINDE! Nu!! Asa ceva nu.. De aceea tind, si cred ca voi alege ceva in regim de self catering.. Sunt uimita de cat de inapoiati suntem.. Anul trecut, daca imi aduc bine aminte, ministra noastra a investit o gramada de bani intr-un imn de care cineva vag isi aduce aminte!.. Altii, care nu au oportunitatile noastre, ne intrec! Bulgaria ne intrece! Cel putin la serviciile de pe litoral, ei sunt mult deasupra noastra! Am fost acum 2 saptamani acolo, sa vizitez cateva hoteluri, nu pot sa spun ca wow..este paradisul de pe lume.. Dar sunt conditii bune, care isi merita pretul si toata publicitatea facuta! Daca nu ai bani, nu te poti atinge de litoralul nostru, pentru ca nu iti permiti... Sper sa gasesc o oferta avantajoasa aici in tara.. dar dupa ofertele pe care le-am studiat... slabe sanse.. Maybe next time! :-<

Before you Speak... Listen, Before you Write... Think, Before you Spend... Earn, Before you Criticise... Wait, Before you Pray... Forgive, Before you Quit... Try.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu